Friday, October 16, 2009

Substitute

I am one big girl with big huge macho camera. But one day i figured that big huge macho camera a.k.a Captain Pandora isn't much of a help for my ever-hunching posture. So I decided to buy myself a new mobile phone with camera resolution as good as high-end digital camera back in 2004.

Ok, fine. I lied.

Truth is, henfon rosak, beyond repairable. Tolong la perempuan kaya kerja dah 2 tahun lebih, pakai henfon passing dari adik perempuan yg kini dah berjaya pakai henfon super canggih. Hey, suke hati la! Ade aku mintak adik ko passing henfon ke? Kakak cantek emo disitu. So, finally. Like really finally. I mean it. FINALLY with capital F, I, N, A, L, L, and Y, Cik Wan Kembang Semangkuk pon akur pada takdir. Mungkin Tuhan lebih sayangkan Motorola tu. Maka, berlakulah pembelian Sony Ericsson G705. Ye, mmg tak canggih pon. Tapi murah. Pffffft.

Maka skrg sedang cuba membiasakan diri mengambil gambar menggunakan camera-henfon-yg-kecik-yg-muat-masuk-clutch-bile-pergi-wedding-rakan2.

Didi kucing mengade

Nuha, adik kepada bakal adik ipar

Amirah, juge adik kepada bakal adik ipar

Who needs strobe when u have a camera phone with built in flash? Hahahha. Feat. Purple Chucks


Foot-long sausage at San Francisco Steakhouse. Deliciously Ugly.


Yani, Iwan, Asma, and super sinful Belgian Waffle with Choc Ice Cream at Theobroma


Takpe Iwan, I relakan u rampas kekasih I.

Kakak Cantek looking forward for weekend :) Cehhh, drama, padahal everyday is Sunday :p

No comments:

Post a Comment